Jak zmniejszyć koszty prowadzenia firmy

W związku z tym, iż dzisiaj przedsiębiorcy często, aby wyjść na swoim na prowadzeniu własnej firmy, często szukają sposobu na to, by zmniejszyć ogólne koszty związane z zarządzaniem instytucją. Jednym z praktykowanych sposobów jest zamiana umowy o pracę na umowę zlecenie. W takiej sytuacji oczywiście pracownik dużo traci, ponieważ nie wie, czy umowa zostanie przedłużona na kolejny okres rozliczeniowy po wykonaniu pracy. Poza tym może liczyć na wynagrodzenie dopiero po tym, jak dana praca zostanie wykonana, zatem nawet jeśli wykona tylko część, gdyż na przykład więcej nie da rady, wówczas zostanie bez wynagrodzenia. Dla pracodawcy zaś najważniejsze jest to, że wystawiając pracownikowi umowę zlecenie, nie będzie musiał odprowadzać składki ubezpieczeniowej, czy też podatku. W ten sposób może wypłacić pracownikowi jedynie określoną kwotę, nie ponosząc żadnych dodatkowych kosztów. Jedynym plusem dla pracownika może być wyższe wynagrodzenie, jednak to, czy takie otrzyma będzie już wyłącznie zależeć od pracodawcy.

Witam u mnie na serwisie! Prowadzę tego bloga od kilku miesięcy i jestem w niego bardzo zaangażowany. Biznes od zawsze był dużą częścią mojego życia, jest on wybrana przeze mnie formą zarabiania pieniędzy i wielką pasją. Bloga prowadzę aby podzielić sie z Wami zdobytą przeze mnie wiedzą i doświadczeniem.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.